Auto wassen cq Poetsen
-
Ae®o
- Geregistreerd lid
Re: Auto wassen cq Poetsen
Ae®o heeft de kevlar wrapping toch ook nog maar even lekker in 't glimmend vet gezet ; mega sticker achterop ; ik ben er helemaal klaar voor!
-
Non-Turbo
- Geregistreerd lid
Toch maar even (met de hand) gewassen vandaag, was lekker weer tenslotte.
De huiver: wat kwamen er weer gruwelijk veel krassen en putjes onder zijn in anderhalf jaar opgebouwde natuurlijke beschermlaag vandaan...
De huiver: wat kwamen er weer gruwelijk veel krassen en putjes onder zijn in anderhalf jaar opgebouwde natuurlijke beschermlaag vandaan...
-
Ton77
- Geregistreerd lid
morgen deze auto toch maar eens opzoeken, lijkt me namelijk een vreselijk coole bakAe®o schreef:Ae®o heeft de kevlar wrapping toch ook nog maar even lekker in 't glimmend vet gezet ; mega sticker achterop ; ik ben er helemaal klaar voor!
-
SaDi
- Geregistreerd lid
Zo moet dat
Bandjes mooi mee in t zwart
Schoensmeer, cockpitspray of van dat bandenzwartspulgedoe
Schoensmeer, cockpitspray of van dat bandenzwartspulgedoe
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Bandenzwart uiteraard... en vermoedelijk een speciaaltje.
Ga morgen ook nog ff mijn auto wassen denk ik , moet toch maar. Hij is wel errug ranzig zag ik vanmiddag.
Ga morgen ook nog ff mijn auto wassen denk ik , moet toch maar. Hij is wel errug ranzig zag ik vanmiddag.
-
Texpert
- Geregistreerd lid
De "Day after" schoonmaakbeurt wordt dat, vermoed ik 
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Door al dat gekwijl op de meeting moet je de Saab wel weer wassen 
-
jaap 93
- Geregistreerd lid
mijn saabie is al in geen jaar zo schoon geweest
ik denk dus dat ik het nog wel even uit kan stelleb
ik denk dus dat ik het nog wel even uit kan stelleb
-
Injectie
- Moderator
Nu.nl vond mijn wasactie dusdanig geslaagd dat ze mijn auto geplaatst hebben....

De 9000.

De 9000.
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Wel een prachtige foto ook, met dat kind en driewieler op de voorgrond en die twee glimmende bolides...

-
gfgf
- Donateur (2x)

Met zoonlief samen de hele nacht aan die driewieler lopen poetsen, en met resultaat! 
Herinner me het fotomoment, de oplettende kijkertjes zullen in de schaduw achter het fietsje mijn contouren herkennen.
Herinner me het fotomoment, de oplettende kijkertjes zullen in de schaduw achter het fietsje mijn contouren herkennen.
-
Margreet
- Geregistreerd lid
Niet speciaal meer gewassen (wel schoon opgeborgen en pas zaterdag tevoorschijn gehaald, dus was nog wel aardig netjes) en verder gewoon alle vlekjes verstopt onder stickers
Had mezelf natuurlijk wel netjes opgepoetst
Had mezelf natuurlijk wel netjes opgepoetst