kleur van het kachelhuis.
-
hemi1974
- Geregistreerd lid
kleur van het kachelhuis.
De kachelkraan is lek. Dus moet de hele kachel er uit om straks de thermostaat draad weer keurig op zijn plek te krijgen. Mooie gelegenheid om meteen het huis van de kachel/ventilator op te kanppen. Maar wat is het kleurnummer??
Bij ons (mijn vrouw rijdt en ik sleutel) heeft ie en beetje groenige kleur. De carrosseriekleur is Y8. Of is het gewoon een standaard kleur voor iedereen uit dezelfde pot?? En welke is dat dan?
Groet Herm
Bij ons (mijn vrouw rijdt en ik sleutel) heeft ie en beetje groenige kleur. De carrosseriekleur is Y8. Of is het gewoon een standaard kleur voor iedereen uit dezelfde pot?? En welke is dat dan?
Groet Herm
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Re: kleur van het kachelhuis.
Grijs, maar ik weet geen kleurnummer...

-
dadunk
- Geregistreerd lid
De mijne lijkt zwart (is wat verroest...
), het plastic gedeelte legergroen!
-
jelger
- Geregistreerd lid
De mijne is knalgroen, en een helft is met de hand zilverkleuig gekwast.
-
bkortman
- Geregistreerd lid
kleurnummer moet erbij zijn te zoeken anders een goede variant.ik kan het weten ben namelijk autospuiter. 
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Ik heb uit de vele tinten grijs een gekozen die er het dichtst bij kwam.

Anders Jensen heeft nieuwe stickers (D10) maar zijn kleur grijs is iets te donker en te glimmend.

Het deksel van de ventilatormotor is bij mij overigens zwart;
Anders Jensen heeft nieuwe stickers (D10) maar zijn kleur grijs is iets te donker en te glimmend.

Het deksel van de ventilatormotor is bij mij overigens zwart;
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Deze van Ronnes, ook grijs met zwart;

-
Hemi1976
- Geregistreerd lid
Bedankt voor jullie reacties. Dan ga ik toch voor "legergroen" en zoek er bij mijn verfmenger een kleur bij die zo goed mogelijk past.