Rallysport
-
v4 hans
- Donateur (4x)

Re: Rallysport
met start nr 17 tijdens dezelfde RAC rally 1976, Per Eklund en Bjorn Cederberg

-
De verkeerde
- Geregistreerd lid
Foto´s rally saabs.
Ik weet niet of ik in het goede topic zit (anders svp even verplaatsen).
Ik ben af en toe servicep*k bij een kennis die met een anders zweeds merk rally rijdt.
Aangezien ik de serviceplaats niet afkom (hadden zij er niet bij verteld toen ik gevraagd werd) zijn het dus geen actiefoto´s
Evengoed mischien de moeite waard.

[img
][/img]
[img
][/img]
[/img]
[img
][/img]
[/img]
[img
][/img]
De verkeerde
Ik ben af en toe servicep*k bij een kennis die met een anders zweeds merk rally rijdt.
Aangezien ik de serviceplaats niet afkom (hadden zij er niet bij verteld toen ik gevraagd werd) zijn het dus geen actiefoto´s
Evengoed mischien de moeite waard.

[img
][/img][img
][/img]
[/img][img
][/img]
[/img][img
][/img]De verkeerde
-
v4 hans
- Donateur (4x)

Wie kent dit?
Tonka Crash Race of zoiets?
ik kwam dat hier tegen:
http://forums.forzamotorsport.net/forum ... 08049.aspx

Tonka Crash Race of zoiets?
ik kwam dat hier tegen:
http://forums.forzamotorsport.net/forum ... 08049.aspx

-
Funky Dude
- In memoriam †
-
v4 hans
- Donateur (4x)

Verzoek nummers.
Zijn er ook verzoek nummers? Bepaalde rally's of ? Of feiten, startnummers, uitslagen?
Zo langzamerhand zijn er hier zoveel foto's geplaatst dat ik even niet meer weet wat nu. Ik heb nog plaatjes genoeg dus daar ligt het niet aan.

Zo langzamerhand zijn er hier zoveel foto's geplaatst dat ik even niet meer weet wat nu. Ik heb nog plaatjes genoeg dus daar ligt het niet aan.

-
Funky Dude
- In memoriam †
In het 'Foto,s etc die het niet waard zijn om eigen topic te starten'-topic stond deze: 
Heb jij daar toevallig meer info van?
Van de rally-95's zou ik nog wel wat meer willen weten/zien.

Van de rally-95's zou ik nog wel wat meer willen weten/zien.
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Re: Verzoek nummers.
Ik zou wel willen weten waar dit precies is;v4 hans schreef:Zijn er ook verzoeknummers?

-
v4 hans
- Donateur (4x)

Nee, er is hier ook ergens al eens een filmpje van vertoond.Funky Dude schreef:In het 'Foto,s etc die het niet waard zijn om eigen topic te starten'-topic stond deze:
alle 95' foto's die ik ken zijn hier al geplaatst. Er is niet veel mee gereden dus.Funky Dude schreef: Van de rally-95's zou ik nog wel wat meer willen weten/zien.
-
v4 hans
- Donateur (4x)

Re: Verzoek nummers.
Ergens onder in frankrijk denk ik72sonett3 schreef:Ik zou wel willen weten waar dit precies is;v4 hans schreef:Zijn er ook verzoeknummers?
Ik ben er niet in thuis, maar ik neem aan dat het achterliggende stadje op die berg iets bekends is ?? Juist vanwege dat plaatsje is het een prachtplek om foto's te schieten. Ik heb ook nog ergens een foto met een porsche 911 op deze locatie. Ook in de jaren '60 dacht ik. Die zal ik eens opzoeken.