zie hier:v4 hans schreef:In komende boucles de spa zal François de Spa starten met een Saab 96v4 uit 67. Dat belooft spektakel. François de Spa gold de afgelopen jaren als één van de smaakmakers van de rally vanwege zijn heldhaftig optredens in een Mini Cooper. Dit jaar heeft hij zijn Cooper overigens verhuurd aan de welbekende Rauno Aaltonen.

Naast Per Eklund en Stig Blomquist reden ook deze Oostenrijkers mee. Riehm. De man heeft een verzekeringskantoor en is er nu nog steeds trots op getuige zijn website. http://www.riehm-versichert.at/nostalgie_main.htmv4 hans schreef:Per Eklund en Bo Reinicke behaalden een derde plek in de Austrian Alpine Rally met de FNX 044:
[/img]

en hier nog één van de AEC 501. volgens mijn gegevens tijdens de Helsinki Rally van 1982. Ander frontje, andere spiegels, andere look.v4 hans schreef:Hier nog een foto van de AEC 501. Vermoedelijk uit het jaar '75 of 76. in 77 Reed deze auto rond met een zwarte gril, bumpers koplampomlijsting en spiegel. Het valt me overigens op dat de finse wagens met veelal met één spiegel rond reden.

geen idéé. De velgen bedoel je toch? volgens mij niet.brinky schreef:Rijdt dat ding nou op US turbo's???