Nieuwe minilite velgen voor saab 96 weer beschikbaar
-
timpie
- Geregistreerd lid
Re: Nieuwe minilite velgen voor saab 96 weer beschikbaar
Misschien moeten we eens nakijken of er op de verzendkosten kan worden bespaard bij aankoop van meerdere sets. Ik twijfel immers ook om deze aan te kopen, doch vind ze wel redelijk prijzig
-
v4 hans
- Donateur (4x)

ik rij er al een jaar of 9 mee en ze bevallen me prima. (ik heb geen aandelen
)
Alleen de aluminium naafkapjes die ik meegeleverd kreeg vond ik minder mooi, maar die heb ik zwart gespoten en voorzien van een saab sticker.

Alleen de aluminium naafkapjes die ik meegeleverd kreeg vond ik minder mooi, maar die heb ik zwart gespoten en voorzien van een saab sticker.
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

Fraai! Wat voor bandenmaat heb je er om liggen?
-
RedArrow90
- Geregistreerd lid
Hmmm, dat het bedrag dat aan mij als particulier was genoemd excl. taxes was had ik me nog even niet gerealiseerd. Excuus dan voor de verwarring. Ik heb zelf nog een mailwisseling met de leverancier lopen over het moment van betalen en wat er gebeurd als er toch niet geproduceerd zou worden, of pas veel later. Ik ben terughoudend om een verplichting aan te gaan en er dan wellicht nog veel langer dan september op te moeten wachten. Maar ik heb daar nog geen goed antwoord op gekregen. Hou jullie op de hoogte!
-
v4 hans
- Donateur (4x)

165/15 Vredestein snow classic voor de modder.Turbobakk schreef:Fraai! Wat voor bandenmaat heb je er om liggen?
-
op
- Donateur (4x)

Bruut mooi dit!v4 hans schreef:
]
-
RedArrow90
- Geregistreerd lid
Een update van Compomotive:
'Sorry to sat that we have not made the Radius type of wheel bolt fixing for 10 years… now we only offer the much better 60 degree taper seating type.
The plan is to produce 100 wheels = 25 customer sets in September of this year. We have already placed the order for the special centre caps and the bolts.
I do not see a reason why we will not be making the special Saab wheel castings to go along with these parts. Any deposits paid would be refunded or if the production was delayed for a few weeks then all would be in place.
If you can let me know when / if you have some other interested people I can then get more pressure to produce in the factory.'
Blijft een bak geld, maar ik ga het wel doen. En misschien kan ik via een buurman centrale verzending regelen. Iemand daar interesse in?
'Sorry to sat that we have not made the Radius type of wheel bolt fixing for 10 years… now we only offer the much better 60 degree taper seating type.
The plan is to produce 100 wheels = 25 customer sets in September of this year. We have already placed the order for the special centre caps and the bolts.
I do not see a reason why we will not be making the special Saab wheel castings to go along with these parts. Any deposits paid would be refunded or if the production was delayed for a few weeks then all would be in place.
If you can let me know when / if you have some other interested people I can then get more pressure to produce in the factory.'
Blijft een bak geld, maar ik ga het wel doen. En misschien kan ik via een buurman centrale verzending regelen. Iemand daar interesse in?
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

Ik denk dat ik ook een set ga bestellen. Ik stuur je even een berichtje.
-
RedArrow90
- Geregistreerd lid
Korte update: ze zijn van plan in augustus de wielen te produceren. Na bestelling rechtstreeks bij Compomotive (ik heb daar helemaal niets mee van doen, ben gewoon net zo'n Saab liefhebber als jullie) krijg je een pro-forma factuur. Dan is het 100 pond aanbetalen en de rest in augustus.
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

Zojuist binnengekomen, spiksplinternieuwe minilites met bouten en caps. Mooi spul. Ik ga denk ik wel de caps zwart maken, zoals die van V4Hans hierboven en ook voorzien van een Saabsticker. Weet iemand waar die te verkrijgen zijn?
Was een mooie deal, zeker door de neerwaartse spiraal van het GBP van de laatste maanden

Was een mooie deal, zeker door de neerwaartse spiraal van het GBP van de laatste maanden

-
ROSIER
- Donateur (2x)

Mooie wielen! Ik heb laatst alu centercap plaatjes voor de Inca wielen gekocht van forummer Hirsched. Niet van echt te onderscheiden!
-
timpie
- Geregistreerd lid
Mooie velgen.
Wat was de totaalprijs geleverd?
Wat was de totaalprijs geleverd?
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

Incl. caps, bouten en verzendkosten 850 gbp.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Niet gek! Zijn er nog sets over? Misschien verstandig om alvast een setje op de plank te zetten voor als ik ooit een Sonett 2 heb en ze tegen die tijd niet meer leverbaar blijken (zoals heel veel Saab delen
) 
-
timpie
- Geregistreerd lid
Mooie prijs inderdaad