Aanschaf Saab 96 V4?, tips en advies gevraagd.
-
Wassink
- Geregistreerd lid
Re: Aanschaf Saab 96 V4?, tips en advies gevraagd.
@ronl, ik kan je niet informeren, is mij onbekend.
-
AbelJanR
- Donateur

Ik zou het ook niet weten, ondertussen zelf al wat gehoord? Prijs is een stuk verlaagd, lijkt mij nu een erg scherpe prijs!
-
ronl
- Geregistreerd lid
Niets maar staat nog steeds op marktplaats
-
jota
- Geregistreerd lid
Deze week werd ik door een garage gebeld of ik de auto kende en wilde overnemen als zij hem zouden inruilen. Ik begrijp niet goed waarom deze auto niet 'gewoon' verkocht wordt. Beschrijving en prijs staan in aantrekkelijke verhouding. Garagehouder had de auto niet gezien, maar vindt het geen doorsnee handel vandaar dat hij wat voorzichtig was. Ik heb een ongezien bod gedaan, maar niets meer gehoord.
-
ronl
- Geregistreerd lid
Nou. Blijven zoeken dan maar, ik wil nog steeds wel een goede 96 hebben
-
AbelJanR
- Donateur

Toch vreemd dat de verkoper niet meer reageert. Auto is nog niet overgeschreven volgens de rdw...
Mocht één van jullie toch nog tot koop over gaan, ik kan denk ik nog wel voor een foto reportage van de restauratie zorgen. (Mocht deze niet meer bij de auto zitten...)

Blijven toch mooie auto's...
Mocht één van jullie toch nog tot koop over gaan, ik kan denk ik nog wel voor een foto reportage van de restauratie zorgen. (Mocht deze niet meer bij de auto zitten...)

Blijven toch mooie auto's...
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

als ik kijk naar de foto's dan staat de rode niet in Amsterdam maar in Badhoevedorp (oude haagseweg)
weinig geld als het echt zo'n goede auto is
weinig geld als het echt zo'n goede auto is
-
Wassink
- Geregistreerd lid
@AbelJanR: mooie foto
Alhoewel we nog maar recent 96 rijden krijg ik dan toch wel kriebels naar nog een paar exemplaren.

Alhoewel we nog maar recent 96 rijden krijg ik dan toch wel kriebels naar nog een paar exemplaren.
-
AbelJanR
- Donateur

De 71-JD-61 is blijkbaar verkocht? Iemand van hier?