Herfsttoerrit zondag 4 oktober

De Saab Classics Vereniging Nederland streeft ernaar om de leden op een verantwoorde wijze zoveel mogelijk plezier te laten beleven aan hun Saab 92, Saab 93, Saab 95, Saab 96, Saab 99, Saab 90, Saab 900 classic of Saab Sonett.
Gebruikersavatar
ahbijker
Donateur (3x)
Donateur (3x)
Berichten: 1419
Lid geworden op: di 07 aug, 2007 17:50
Regio: NL - Provincie Overijssel

Herfsttoerrit zondag 4 oktober

Bericht door ahbijker » vr 11 sep, 2015 23:26

Nu de dagen weer korter worden komt het moment dichterbij dat je deel kunt gaan nemen aan de herfsttoerrit van de Saab Classics Vereniging Nederland. Samen met mijn vader Jurrien heb ik een uiterst uitdagende (grapje) rit uitgezet in Duitsland. 'Huh, Duitsland?' hoor ik u denken. Ja dat klopt, maar het is dan wel het stukje Duitsland dat eigenlijk een beetje Nederlands is. Het betreft hier namelijk het land dat tussen Twente en Zuid-Oost Drenthe gelegen is, die inham in de Nederlands-Duitse grens. Dit is een voor velen onbekend gebied dat echter een aantal verrassingen in petto heeft voor diegenen die er nog nooit geweest zijn.

Afbeelding

We starten in een grensgeval, theetuin De Vlinder in Vlieghuis, gelegen tussen Coevorden en Schoonebeek. Dan gaan we direct de grens over en zullen we je laten verbazen over dit mooie gebied. Einde is in het aardoliemuseum waar je kan zien wat er in dit gebied allemaal ónder de grond gebeurt.

Afbeelding

Lijkt het je leuk om deel te nemen? Geef je dan bij mij op via email op ohoheriko@gmail.com
Vanaf 10:30 uur ben je welkom bij Theetuin De Vlinder (Europaweg 47 - 7742 PR Vlieghuis-Coevorden - http://www.minicampingdevlinder.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) waar je ontvangen zult worden met koffie/thee en wat lekkers.

Deelname is voor eigen risico en we vragen een eigen bijdrage van € 10,– per equipe/auto.

Tot ziens!
Erik Oortwijn
Deelnemend organiserend lid van "De Schuur". Trotste eigenaar van:
MY85 900 Turbo SE Coupe 3-deurs
MY89 900 Turbo 16S Coupe 3-deurs
MY93 900 S Coupe 5-deurs
MY93 900 S Convertible
MY06 9-5 Estate 2.3T Aero

Plaats reactie