[CZ] 900 Commander 8v met aeroplankjes

Ergens in het buitenland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter. Let op het vermelden van de landencode.
Plaats reactie
Ewout
Donateur 2014 + 2015 + 2016
Donateur 2014 + 2015 + 2016
Contacteer:

[CZ] 900 Commander 8v met aeroplankjes

Bericht door Ewout » vr 30 mar, 2018 20:20

Een originele Commander komt zelden voorbij (en vind ik erg aantrekkelijk). Deze is niet helemaal origineel en erg aan de prijs, maar wel leuk om naar te kijken:
https://auto.bazos.cz/inzerat/86435144/ ... irflow.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Omgerekend zo'n € 10.000...

Ik heb mijn nichtje van vier de vertaling even laten doen:

Hallo allemaal,

uit zijn collectie woestijnen serieuze bieders mijn eerste auto, en een favoriet kikker.

Dit is een speciale acht "8V" valve Swiss (CH) editie van 1986 'Commander' Edition, net bekendgemaakt vóór de verplichte invoering Catalysts. Het is dan ook één van de laatste 8V motoren zonder Cate All! De motor heeft een mooi geluid en spraak, turbo blaast hoe!

In aanvulling op de andere varieert voornamelijk apparatuur -... beige interieur met malachiet groene kleur, lederen stuurwiel, stoelverwarming, elektrische spiegels, en een heleboel bonussen die tijd belangrijker is echter de rode streep aan de zijkanten en de inscriptie COMMANDER aantal productie-eenheden is ze variëren sterk maar onderzoek is opgenomen ongeveer 10 !! stuks. ongeveer drie zijn Šwajcu twee GB in de EU en de rest (eventueel een SK).

Saab bezit meer dan 10 jaar en houdt hem de hele tijd in een staat van "sit and ride". Over het algemeen heb ik meer dan 60tis erin ingediend. gelukkige mijlen. De laatste jaren werd hij aangedreven door een generieke motor, waardoor de maximale druk, de vervanging van de geluiddempers, de remblokken en een miljoen andere minuscule tuning op zowel de motor als de look.

De auto verkeert in topconditie hoewel er een beetje werk aan zit. Ik zal meer zeggen tegen de serieuze telefoon aan de telefoon.

Verkopen met de originele SUPER INCA wielen! Na renovatie zijn ze klaar voor het seizoen.

De prijs is voor onderhandeling, maar spreek alsjeblieft niet aan de telefoon, ik ben bereid om een ​​beetje ter plaatse te ruiken. Ik heb geen haast om te verkopen, maar ik waardeer de eerlijke deal.
1986 900 T16 cabriolet (deelauto)
2008 9-5 Aero aut.

the fabulous flatnose register
cd / finlandia register
garaget

Style&Co
Moderator

Re: [CZ] 900 Commander 8v met aeroplankjes

Bericht door Style&Co » vr 30 mar, 2018 20:30

had de commander niet een type M apc? Dus 190 pk uit een turbo 8 klepper? Skirtset staat m goed dus we beginnen maar niet over de badging achter op de kont
bored with jets

Funky Dude
Geregistreerd lid

Re: [CZ] 900 Commander 8v met aeroplankjes

Bericht door Funky Dude » vr 30 mar, 2018 20:46

De motor heeft een mooi geluid en spraak
Nog beter dan Tech2! :krull:

Plaats reactie