om maar eens een eigentijdse draai aan een antieke reclameleus te geven.
SAAB/NEVS part II
-
levensnevel
- Donateur (3x)

Re: SAAB/NEVS part II
Saab is alleen Saab als er Saab op staat
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Dan is de 99 toch mooi een echte Saab. Er staat alleen SAAB op de kofferdeksel en verder geen logo,s 
-
turbopilot
- Donateur (7x)

de halve wereld begrijp het niet,
vandaag op het werk begonnen ze ook al tegen mij te zeiken over het logo.
moest ik ook uitleggen dat er maar 1 echt logo bestaat en dat is niet die van de vrachtwagen
btw rag, aan de voorkant zit wel een logo,
de gehele gril
als je heel goed kijkt, komt het vliegtuiglogo daar een beetje in terug
vandaag op het werk begonnen ze ook al tegen mij te zeiken over het logo.
moest ik ook uitleggen dat er maar 1 echt logo bestaat en dat is niet die van de vrachtwagen
btw rag, aan de voorkant zit wel een logo,
de gehele gril
als je heel goed kijkt, komt het vliegtuiglogo daar een beetje in terug
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Dan moet je wel heel goed kijken en een levendige fantasie hebben 
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Google op
Saab grill
en dan op afbeeldingen
er zit wel wat overgang in
of kijk naar mijn onderschrift
Saab grill
en dan op afbeeldingen
er zit wel wat overgang in
of kijk naar mijn onderschrift
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Als alle forumleden nou even hun voorkeur aangeven op basis van het overzicht hieronder,
dan weten we allemaal weer wat het enige "echte" Saab-logo is

dan weten we allemaal weer wat het enige "echte" Saab-logo is

-
ZSR
- Donateur (3x)

Die vliegtuigjes zijn leuk maar hebben niets met "mijn" Saabs te maken en mijn Saab gevoel.
Voor mij is Saab de Griffin, met Scania en zonder Scania gereden.
Vind de 2000 versie het mooist.
Ik rij geen oldtimer, vandaar geen vliegtuig.
Enorm jammer dat Saab niet tegen beter weten in met een tesla Saab sausje is gekomen.
Deze speks zijn natuurlijk K**, dat ze hier mee bij de investeerders aan durfden komen, nog erger richting potentiële klanten. (Hadden de investeerders natuurlijk ook boter op hun hoofd, want de R&D budgetten zullen niet ruim zijm geweest. Maar schaarste wil wel eens tot creatieve en vernieuwende oplossingen leiden. Nu dus niet)
Ben blij met mij Saabje, volgende wordt toch een BMW/Audi of Volvo.
Voor mij is Saab de Griffin, met Scania en zonder Scania gereden.
Vind de 2000 versie het mooist.
Ik rij geen oldtimer, vandaar geen vliegtuig.
Enorm jammer dat Saab niet tegen beter weten in met een tesla Saab sausje is gekomen.
Deze speks zijn natuurlijk K**, dat ze hier mee bij de investeerders aan durfden komen, nog erger richting potentiële klanten. (Hadden de investeerders natuurlijk ook boter op hun hoofd, want de R&D budgetten zullen niet ruim zijm geweest. Maar schaarste wil wel eens tot creatieve en vernieuwende oplossingen leiden. Nu dus niet)
Ben blij met mij Saabje, volgende wordt toch een BMW/Audi of Volvo.
-
levensnevel
- Donateur (3x)

http://www.saabplanet.com/saabs-us-arm- ... ankruptcy/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
wulf
- Geregistreerd lid
NEVS reorganization plan: http://saabworld.net/f85/nevs-reorganiz ... lan-30804/" onclick="window.open(this.href);return false;
Het backup plan is om voor andere fabrikanten onder contract produkten te maken. Dus misschien toch een NEVS auto met een Mahindra badge? Veel keus hebben ze niet als ze de Saab naam niet meer mogen gebruiken.
Het backup plan is om voor andere fabrikanten onder contract produkten te maken. Dus misschien toch een NEVS auto met een Mahindra badge? Veel keus hebben ze niet als ze de Saab naam niet meer mogen gebruiken.
-
ZSR
- Donateur (3x)

Ipv Tuk Tuks fabriceren ze dan Suk Suks
Eeuwig zonde.
Eeuwig zonde.
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Moet me dan toch maar eens gaan oriënteren op dat andere van oorsprong Zweedse merk dat toch nog lekker doorrolt
alhoewel mijn 9-5 na 16 jr nog zeker niet op is.
alhoewel mijn 9-5 na 16 jr nog zeker niet op is.
-
levensnevel
- Donateur (3x)

klik voor het hele plan (PDF bestand van ruim 5 Mb, 44 pagina's
maar in het zweeds
) naar
http://saabworld.net/attachments/f85/13 ... nsplan.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
note : afdeling curieus. Ik weet niet beter of dat NEVS het recht om de merknaam SAAB te gebruiken inmiddels verspeeld heeft.
Maar wanneer je bovenstaand bestand D/L'ed en opslaat is de default betandsnaam "NEVS (Saab) Rekonstruktionsplan'
wishfull thinking van Saabworld
http://saabworld.net/attachments/f85/13 ... nsplan.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
note : afdeling curieus. Ik weet niet beter of dat NEVS het recht om de merknaam SAAB te gebruiken inmiddels verspeeld heeft.
Maar wanneer je bovenstaand bestand D/L'ed en opslaat is de default betandsnaam "NEVS (Saab) Rekonstruktionsplan'
wishfull thinking van Saabworld
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
Duidelijk 1984RoelandV schreef:Als alle forumleden nou even hun voorkeur aangeven op basis van het overzicht hieronder,
dan weten we allemaal weer wat het enige "echte" Saab-logo is![]()
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Voor mij ook 1984. Zo kende ik ze toen ik nog jong was en auto's ging herkennen (Zelfde reden waarom Roger Moore bijvoorbeeld voor mij de originele James Bond is en niet Sean Connery, terwijl anderen dat jaar andersom heeft).