SAAB/NEVS
-
Nightrunn3r
- Geregistreerd lid
Re: SAAB/Spyker
Door de rechter afgewezen idd. ANP stuurde zojuist een newsflash naar de aangesloten redacties.
-
Garrett
- Lid van verdienste
Klopt http://www.nu.nl/economie/2610393/recht ... ab-af.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Slechter dan nu (maanden geen productie en een onherstelbaar beschadigd imago) kan het niet worden. Ben benieuwd wie de naam opkoopt en eindelijk weer eens Saabs gaat produceren.
Slechter dan nu (maanden geen productie en een onherstelbaar beschadigd imago) kan het niet worden. Ben benieuwd wie de naam opkoopt en eindelijk weer eens Saabs gaat produceren.
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
plan C dus ...nelfrikandel schreef:Ik geloof dat ik net op Twitter zag dat de rechtbank de aanvraag tot rekonstruktion heeft afgewezen.
-
marcus.slabbers
- Geregistreerd lid
.... en daarna Plan D.... en wie niet volgt is af.
-
jvdijk
- Geregistreerd lid
De rechter volgt wellicht liever de lijn van de regering. Hoeft zich dan ook niet te verantwoorden! Dit was wel een beetje te verwachtenNightrunn3r schreef:Door de rechter afgewezen idd. ANP stuurde zojuist een newsflash naar de aangesloten redacties.
-
93Aalten
- Geregistreerd lid
Afgewezen.... de konijnen zullen toch op een gegeven moment op zijn in de hoed. Nu gaat het een erg moeilijk verhaal worden..... Welk vertrouwen is er nog? En wie heeft er, behalve VM, nog vertrouwen...?? Echt jammer zeg dat dit niet door kan gaan. Maar misschien is het ook wel beter zo. Wat moet je in de maanden hierna verwachten? Dat het nu wel gaat lukken? Het is nog maar helemaal de vraag of de Chinezen mogen investeren in Saab. Als de Chineze regering nee zegt, dan is het helemaal klaar.
Eigenlijk is het nu gewoon hopen dat er een fabrikant is die Saab onder de vleugels wil nemen....
Eigenlijk is het nu gewoon hopen dat er een fabrikant is die Saab onder de vleugels wil nemen....
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Ook een konijn heeft 9 levens... Plan E:

PS: we zijn toch niet onze humor kwijt?

PS: we zijn toch niet onze humor kwijt?
-
Saapie
- Donateur (2x)

R. I.P. Wat een klote nieuws zeg, en ook nog op mijn verjaardag. Dit is wel echt het einde, want wie nog wat weet mag het zegggen...
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Van harte Jeroen! Jij zeker!
wb. de afwijzing, niet verrassend. Saab heeft 1,5 geleden al eens die troef mogen gebruiken, ik kan me voorstellen dat de rechter in Vänersborg dit soort cadeaux niet blijft uitdelen. Hoe treurig dat ook mag zijn.
wb. de afwijzing, niet verrassend. Saab heeft 1,5 geleden al eens die troef mogen gebruiken, ik kan me voorstellen dat de rechter in Vänersborg dit soort cadeaux niet blijft uitdelen. Hoe treurig dat ook mag zijn.
-
9900
- Donateur

Ze gaan in ieder geval in hogerberoep tegen de afwijzing voor reorganisatie.
Dus weer afwachten, maar ik denk dat het lot bezegeld is.
Dus weer afwachten, maar ik denk dat het lot bezegeld is.
-
N207
- Donateur

Zojuist op het nieuws: Saab gaat in beroep tegen de uitspraak: http://www.ed.nl/nieuws/algemeen/econom ... spraak.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Waarschijnlijk een kansloze missie, maar in ieder geval wint men weer een beetje tijd...
Waarschijnlijk een kansloze missie, maar in ieder geval wint men weer een beetje tijd...
-
Asfaltrocker
- Geregistreerd lid
O nee dat nooit ik zal nooit een cent uitgeven aan de amerikaanse benzine slurpde patserbak.willeme 1 schreef:welnee
echte liefhebbers weten dadelijk de cruze of de cadilac wel te vinden in de showroom
dan nog liever een dacia
en toch heb ik hoop...en vm komt altijd op het laaste met weer iets nieuws.
-
rutgerreinier
- Donateur

De dikke dame smeert vast de keel.
Kan niet lang meer duren voordat ze gaat zingen.
Laat het maar op de fles gaan. Alleen dan is het aantrekkelijk voor andere merken om het voor een prikkie over te nemen. Schulden komen dan te vervallen. Je hoeft geen werknemers over te nemen.
Saab verdwijnt echt niet van het toneel!
Kan niet lang meer duren voordat ze gaat zingen.
Laat het maar op de fles gaan. Alleen dan is het aantrekkelijk voor andere merken om het voor een prikkie over te nemen. Schulden komen dan te vervallen. Je hoeft geen werknemers over te nemen.
Saab verdwijnt echt niet van het toneel!
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Hmmm, opmerkelijke ommekeer van Mevr Oloffson
Zweedse minister verrast door Saab-besluit
'Saab in handen vakbonden'
STOCKHOLM (AFN) - De Zweedse minister van Economische Zaken Maud Olofsson is verrast door het Saab-besluit van de Zweedse rechter.
Dat liet ze het ANP donderdagmiddag via haar woordvoerster weten. ,,Het is erg ongebruikelijk dat een rechtbank nee tegen een reorganisatie zegt. Nu is het afwachten wat de leiding van Saab en de vakbonden doen'', aldus Olofsson.
De bewindsvrouw vindt dat Saab in een moeilijke positie zit, maar dat dit nog niet het einde hoeft te betekenen. Ze zegt zich zorgen te maken over de lonen van de 3600 Saab-medewerkers.
Zweedse minister verrast door Saab-besluit
'Saab in handen vakbonden'
STOCKHOLM (AFN) - De Zweedse minister van Economische Zaken Maud Olofsson is verrast door het Saab-besluit van de Zweedse rechter.
Dat liet ze het ANP donderdagmiddag via haar woordvoerster weten. ,,Het is erg ongebruikelijk dat een rechtbank nee tegen een reorganisatie zegt. Nu is het afwachten wat de leiding van Saab en de vakbonden doen'', aldus Olofsson.
De bewindsvrouw vindt dat Saab in een moeilijke positie zit, maar dat dit nog niet het einde hoeft te betekenen. Ze zegt zich zorgen te maken over de lonen van de 3600 Saab-medewerkers.