Met de Saab rijden op Circuit Zandvoort

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Maarten
Lid van verdienste

Re: Met de Saab rijden op Circuit Zandvoort

Bericht door Maarten » do 16 sep, 2004 17:02

900T-R schreef:Als je een aantal jaren geleden vroeg waarom SCN niets deed aan circuitrijden, rijvaardigheidstrainingen e.d. dan kreeg je altijd het verhaal dat het allemaal heel moeilijk lag en dat men er liever niet de vingers aan brandde.
Fantastisch dat men er nu blijkbaar anders over denkt 8) . Hopelijk heeft SCN genoeg positieve feedback gekregen om volgend jaar weer tijd en moeite te investeren in de Clubspecial op Zandvoort.

Door aanwezig te zijn bij dit soort evenementen, desnoods alleen als toeschouwer, laat je zien dat je de nieuwe koers van SCN waardeert. Als mensen wegblijven wanneer er iets op dit vlak georganiseerd wordt, krijgt SCN (onterecht) de indruk dat er geen behoefte is aan circuitdagen.........maar dan moeten wij ook niet meer zeuren dat het een club is met enkel puzzelritjes voor caravanrijders :wink: .

doktorevil
Geregistreerd lid

Bericht door doktorevil » do 16 sep, 2004 17:07

Maarten schreef:Door aanwezig te zijn bij dit soort evenementen, desnoods alleen als toeschouwer, laat je zien dat je de nieuwe koers van SCN waardeert. Als mensen wegblijven wanneer er iets op dit vlak georganiseerd wordt, krijgt SCN (onterecht) de indruk dat er geen behoefte is aan circuitdagen.........maar dan moeten wij ook niet meer zeuren dat het een club is met enkel puzzelritjes voor caravanrijders .
Only to true...Van alle aktiviteiten die de Saabclub ooit heeft georganiseerd en waaraan ik heb mee mogen doen vond ik dit veruit de beste!

Kan ik me nu alvast inschrijven voor volgend jaar? :)

Ranja
Geregistreerd lid

Bericht door Ranja » za 18 sep, 2004 13:50

Hoe doe ik foto's toevoegen van mijn Harde Schijf???

Plaats reactie