21e Limburg Tour - Zondag 25 augustus 2013

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Ray99
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: 21e Limburg Tour - Zondag 25 augustus 2013

Bericht door Ray99 » di 27 aug, 2013 7:06

Nou vooruit dan....Nog 2 erbij, maar da's slechts van de parking om het divers pluimage te laten zien.
Afbeelding
Afbeelding

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » di 27 aug, 2013 19:57

We zijn eerder vertrokken ivm lange thuisreis (290 km) en niet vertrouwen auto (lekkage), beestje heeft het toch volgehouden tot Hardenberg in zicht kwam, 2 km voor einde pofte een koelslang uit elkaar van de cabrio. Ben blij dat die fratsen niet eerder aan de autobahn gebeurden.

Raggare
Geregistreerd lid

Bericht door Raggare » di 27 aug, 2013 21:13

Als ik geen vertrouwen in een auto zou hebben, dan zou ik er niet eens mee gaan rijden. Ja een rondje om de kerk maar zeker geen lange afstanden. Maar jij houd wel van een avontuurtje zo te te lezen :wink:

Ray99
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Ray99 » di 27 aug, 2013 22:02

jwaterink schreef:We zijn eerder vertrokken ivm lange thuisreis (290 km) en niet vertrouwen auto (lekkage), beestje heeft het toch volgehouden tot Hardenberg in zicht kwam, 2 km voor einde pofte een koelslang uit elkaar van de cabrio. Ben blij dat die fratsen niet eerder aan de autobahn gebeurden.
En dat was dan dubbele pech. Je had de vragen tijdens de toerrit schijnbaar zo goed ingevuld, dat je in aanmerking kwam voor de 3e prijs. Je eindigde gelijk met een van onze Oosterburen en had dus moeten tossen. Nu werd die prijs zo vergeven. Was wel leuk geweest als een Nederlandse equipe in de prijzen was gevallen.

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » wo 28 aug, 2013 0:05

Youre kidding! Normaliter doen we de troostprijs!

Naja, hebben de oosterburen ook een mazzeltje.

Ik ben in de bouwvak een dag bij SSO aan het werk geweest om hem betrouwbaar te maken samen met Brinky. Het zoete luchtje kwam tijdens de rit in het interieur, we dachten eerst een lekke kachelkraan (we rijden een classic immers), dat was echter dus ietswat anders.

Een 900 classic is 20 tot 34 jaar oude techniek. 100% betrouwbaar krijg je het nooit, je zit immers grotendeels met reproductiespul te werken van bv scantech (en die kunnen rotzooi produceren) dus als we allemaal bang zijn om met onze auto te blijven staan moeten we onmiddelijk stoppen met de 96jes, 99jes en de 900 classic en een nieuwe toyota gaan rijden.

Ik heb een 99 en een 900 en heb nog nooit een jaar gereden waarbij ik toe kon met een normale beurt. Ik leg me erbij neer en ben lid van de ANWB, kom ik altijd weer thuis (en ja die hebben me de afgelopen jaren regelmatig uit de brand gehaald, ook met 900ng en 9-5 materiaal).

Plaats reactie